Whoop whoop!

Sa var det helg igen, underbart!!
Idag hade vi Shalaghs klass i vanlig ordning, vilket liv hon levt! Sa inspirerande att lyssna pa, hon ar runt 60 ars-aldern och oerhort allman bildad. Har jobbat som journalist och senare i filmindustrin och hon name-droppar sa manga manniskor hon mott, alskar hennes klass, alla gor det.
Hon paminner sa mycket om mormor oxa, dem liknar varandra till utseendet till och med, hon har verkligen aldrats val.
Sa ett idealt avslut pa torsdagarna vore hennes klass och sluta kl 12.30 men sa ar det den dar IT klassen....
MEN idag pratade jag med varan "head teacher" Collin sa jag kommer ALDRIG mer ga pa Peters it pa torsdagar ett av de basta beslut jag tagit.
Hans klasser ar sa frustrerande, forst och framst ar han inte nagon larare alls, han innehar inga pedagogiska egenskaper och han vet inte hur det han lar ut fungerar, sa istallet for 3h IT pa torsdagar sa kommer jag joina en annan tjejs IT klass i 1,5 pa tisdagar istallet, sa javla nice!!!! 
 
 
Igar var jag pa Zumba och det var sa sinnesjukt roligt! Forst var jag helt slut men latarna som kommer och danserna gor att det kanns mer som en stor utekvall an traning, aven om det ar sjukt jobbigt. Sa det ar verkligen nagot jag kommer att fortsatta med. 
Efter traningen kom Valentina forbi med en flarra vin, sa blev lite skit snack sen akte hon hem till Sam.
 
I helgen ska jag forsoka fa lite skol arbete ur vagen sen pa sondag ska vi fira killens 25 ars fest ska bli jatteroligt :)
 
Vilken bra dag det har varit idag :) kanner mig glad med livet igen haha :) puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Sara m.

javlar va manga sarskrivningar, maste checka innan jag publicerar nasta gang haha

2013-05-23 @ 08:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0