Theresa Park.

Nu ar aven den har helgen forbi och vad fort det gick.
I fredags sa gjorde jag min RSA kurs, jag fick en ny van fran England som ar har och spelar rugby sa vi hjalpte varandra under testet men det var sa enkelt! Sa nu finns det inget hinder for att hitta ett jobb.
 
Runt 10 tiden lordag morgon sa hamtade mikes syskon upp oss sa akte vi ut till Theresa Park for varan camping helg.
Deras 2 kusiner + respektive var redan dar och dem hade fixat med bord och stolar nere vid ån, samt en liten kanot sa vi paddlade aven runt dar :) sa mysigt! Vadret var toppen med stralande sol och vi grillade lamm och hade en oppen brasa hela kvallen sa mysigt :)
Dagen efter at vi alla frukost och lunch nere vid an igen och bara tog det lugnt hela dagen, dem fangade aven 3 karpar och en acklig al! 
 
Vi kom tillbaka till stan runt 9 pa kvallen sa jag orkade verkligen inte aka ut till Manly tyvarr. Sa istallet hyrde vi intouchables och kakade thaimat och bara tog det lugnt.
 
En helt perfekt helg <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0