Hump day

 
 
 
Idag har jag gjort klart min presentation infor imorgon, sen kom Calle och Adam forbi och vi snackade skit och jag klippte dom.
Sen drog dom hem och jag gick till affaren for at
t kopa mat, sa springer jag in i Peter, en gammal kollega som jag jobbade med for 2 ar sedan haha, sa kul! Sa vi ska forsoka traffas upp nasta vecka pa en drink, haha rolig han ar, han studerar Capoiera 2 dagar i veckan, vilken lirare.
 
Sen fick jag mail fran Luke som kommer till Sydney nasta vecka och vi ska ses. Sa roligt!
Jag ar over min fas nu att lasa bocker och ha ensam tid, nu klattrar jag typ pa vaggarna.
Men imorgon ska jag o Valentina ta nagra After school drinkar, i helgen blir det camping med hela Hilt klanen plus kusiner och hela koret, sen sondag ar det drinkar i Manly med mina klass kompisar. 
 
Nu ar det full rulle igen och jag alskart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0