Helg!!!

 
annu en bild fran campingen.
 
Antligen helg igen! Avslutade veckan med IT, alltsa jag avskyr den lektionen!!!! med passion!
Den gar sa javla langsamt och det tar oss ca 3 v att lara oss 1 enda grejj!!! 
nu har vi designat motion pictures som passar i ipads sa om man klickar sa andras bilderna och det kommer upp text osv. Sa gjorde jag klart den idag sa finns det inget annat o gora an att vanta ut tiden?! Aldrig. jag gick hem istallet, sa frustrerande gaah!!!!
 
Sa nar jag kom hem bestamde jag att det var dags att uttnyttja mitt gymkort som jag anvant 2ggr pa typ 2 manader haha, men det var faktiskt skont att rora lite pa sig.
 
trevlig helg, och glad 17e maj (imorgon) alla norgebor :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0