Forra helgen.

Nu har det nastan gatt en vecka redan sen vi firade Mike, och vilken fest sedan :)
Han hade hyrt overvaningen pa The Rose och hela sallskapet var ca 50-60 stycken som var dar bara for att fira honom.
Borjade runt halv 2 och var dar anda till klockan 11, sen blev det sangen for mig medans Mike festade vidare med sina vanner, jattelyckad dag/kvall verkligen :) allla hade sa roligt!
 
Eftersom min fodelsedag narmar sig sa tog mike med mig till Westfield sa fick jag shoppa mina egna presenter och jag ar super nojd :) Men jag far inte anvanda nagot av det forran pa tisdag :)
 
Nu har jag stadat och tvattat lite och ska alldeles strax satta igang med ra-plugg!
 
3 veckor kvar sen frihet!!!
 
Ajuste glomde nastan beratta att vi var pa Vivid igar, sa sjukt haftig ljus show, da dom lyser upp operahuset och ett annat hus (minns inte vad det heter nu) med shower och det var fantastiskt vackert!! Sa coolt!
Fasen vad jag alskar Sydney! Varldens basta stad helt klart.
 
Puss och kram trevlig helg xxx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0