Fel sida..

Jag har helt vaknat pa fel sida idag, har varit hangig med lag energi hela veckan men det beror pa att jag fortfarande ar lite sjuk, men nog om det.
 
Jag har stressat en del over den dar rapporten jag jobbar pa, en hel del faktiskt. Var larare i det amnet ar kompetent och hon vet verkligen vad hon pratar om men lite virrig ibland.
Sedan antar hon att vi ska veta exakt vad som kravs fran oss men det gor vi inte. (och med vi menar jag ju sjalvklart vi som disktuerat feedbacken vi fatt osv.)
Sa jag visade mitt slutgiltiga resultat och det ar en del som maste andras innan den ska in pa mandag, saker jag inte hade en aning om att jag gjort fel, och det ar sa frustrerande nar man lagger ner sa pass mycket timmar pa att fardigstalla ett arbete och sedan maste gora sa mycket efterarbete med den.
 
Sen kanner jag mig bara pa allmant samst humor idag, vilsen, sa mycket saker jag maste ta tag i men dagarna bara rinner ivag. 
 
aaaah vill bara skrika fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
#javlaskitdagochdetarkallareuteochjagbliraldrigfrisksenska2andraskitrapporterin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0