Coogee lunch.

Idag kände jag mig värd en dag utan skola.
Jag är fortf. lite halvsjuk, den här förkylningen vill verkligen inte försvinna!

Tisdagar har vi även marketing som jag i början missuppfattade till att vara en klass i högt tempo, så jag har redan gjort mer än vad jag ska ha gjort än så länge vilket gör att när jag är där så är det slöseri med tid då vi bara väntar på dem som inte gjort det dem ska än.

Så istället blev det sovmorgon, sen hämtade Mikes syster Sarah upp oss och vi lunchade i Coogee, jätte mysigt och fint väder så det va en hit.

På fredag har jag min RSA kurs (responsible serving of alcohol) och den tar 6 timmar!!! Helt galet. Det man lär sig i princip är att neka gäster alkohol om dom är för fulla. Och det är obligatoriskt att ha ett sådant om man ska jobba någonstans där dem serverar alkohol. Så töntigt. Så får man ett lite id kort med bild och hela skiten.
Men men det behövs för jag måste skaffa ett jobb snart.

Nu ska jag försöka ladda ner powerpoint så jag kan göra min presentation inför torsdag.

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Angelica

GRYM ÄR DU BABE!!!

2013-05-12 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0