Visual communication.

Torsdag igen, den har veckan har verkligen flygit forbi.
Helg om nagra timmar och pa lordag ar det Secret Garden(!!!!) 
Tyvarr sa slopades ABBA iden, da Adam bangade, och jag menar vi kan ju inte vara ABA, det funkar ju helt enkelt inte. Sa ikvall ska vi springa runt och forsoka hitta nagot annat, annars sa har vi en plan B som ar sjukt rolig haha, men mer om det senare.
 
Sitter pa min IT class igen, visual communication som den kallas, just nu ska vi egentligen gora brochurer men jag har redan gjort 2 st sa jag tar mig friheten att blogga lite istallet.
 
Det har varit stralande sol varje dag den har veckan och det far en verkligen pa ett bra humor.
Jag bara alskar livet just nu och det ar sa javla nice! Ingen stress over nagonting langre och jag ar som sagt en stress manniska, sa det kanns annorlunda att va sa lugn haha.
 
Ganska mycket i skolan som sagt men jag forsoker ta mig tid till att plugga litegrann iaf nastan varje dag.
 
Det som vi jobbar med just nu ar:
1 stor marketing plan over ett foretag vi sjalva valt.
2 Rapporter om en industri du vill veta mer om inom media faktorn, sa jag har valt Public Relations.
1 Assignment om mass communication
2 Brochurer, samt foto och photoshop
Analysera 6 stycken media texter sasom, news item, feature, hybrid osv.
 
Som sagt det ar mycket nu, men jag forsoker vara "on top of things" och inte lata det vila tills sista dagen, det ar aven manga stora projekt vilket gor att man inte riktigt vet var man ska borja.
 
Trevlig helg allihopa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0