Skartorsdag.

Hey peeps!
Vet inte riktigt vad vi sysslat med pa sistonde men ska summera litegrann.
I lordags kom Tim sa vi 3 gick till Emelies 25 ars fest pa pocket bar for att fira, sedan vidare till en 26 ars fest, sen var det nog for mig sa jag tog en bulle hem vid 23 tiden.
Vaknade upp pigg och frasch pa sondagen for att borja planera, stada och handla infor varan House warming/ Sara's leaving party/Dans 30th.
 
Vi fixade ordning baksidan med diverse ballonger, ljus och annat smatt och gott.
Sedan borjade folk ramla in en efter en.
Jattetrevlig och lyckad fest som forstatte in pa sma timmarna.
 
Den har veckan har vi bara forsokt gora sa mycket som mojligt eftersom Sara aker hem ikvall (buhuu!!!!)
Sa det har varit middagar pa varan local nastan varje kvall, samt strand hang igar i Maroubra sa nice!!
 
Jag kan verkligen sakna stranden ibland spec. nar vadret har varit sa fint aven om det ska vara host nu och snart vinter.
 
Nu sitter jag pa min IT lektion och raknar ner timmarna till langhelg, pask och 5 dagar ledigt: JA TACK!
 
Puss och kram och glad pask!!
 
        
 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0