Ny vecka nya tag.

Har haft en underbar helg i Fungog. Leon hamtade till slut upp mig och vi blev i princip bastisar direkt, lyssnade pa musik och snackade skit hela vagen, sa mkt battre an att sitta pa ett tag i 4h.
Nar vi kom fram sa fick vi en varsinn drink i handen och jag fick en rundtur runt garden samt halsa pa alla som var dar.
Vi var val ett gang pa ca 10 stycken som grillade och snackade skit, sjong massor och drack hela kvallen, hur mysigt som helst.
 
Lordagen visade sig innebara stralande sol, och ca 28 grader varmt. 
Vi hoppade in i bilarna och korde tvars over ko-hagen, ja, vi befinner oss ute pa landet, for att komma ner till floden.
 
Och vilket stalle, helt undangomt, och det ar ju deras flod, pa deras gard, sa inga andra kommer dit.
Vi flot omkring i runda uppblasbara dack med en kall ol och grillen pa gang, helt underbar dag!
Pa kvallen kom det annu fler folk dit sa vi gjorde upp en stor eld, grillade och tim spelade gitarr och vi sjong gladeligen, i helt fel tonart, med i sangarna.
 
Sedan campade vi alla nere vid floden och det blev aldrig kallt sa det var verkligen en perfekt dag for camping.
 
Runt 3 snaret sa packade vi ihop vara saker och jag o Leon akte tillbaka till Sydney, val hemma sa gick jag till the Clock Hotel och motte upp Mike, hans bror och deras vanner pa en sondags drink.
 
Blev en tidig kvall for oss sa vi gick hem och kollade wolfcreek, sen sova.
 
Aven om det var underbart att komma ut i naturen lite under en helg sa var det skont att vara hemma igen :)
 
Idag har det varit skola hela dagen, sen plugg infor min forsta assignment som ar pa onsdag (GAHH!!!!) Maste aven saga ett STORT TACK till alla ni sotnosar dar hemma som fyllde i min undersokning, ni e GRYMMA!!!

Nu sitter jag har proppmatt efter en tacos middag, bade jag och Steff har problem med vara javla visdomstander (samtidigt!!) sa varken han eller jag kunde ata ordentligt haha. Hoppas verkligen den smartan gar over snart!
 
Just ja, vi har inte haft nagot varm vatten hemma pa ca 5 dagar av nagon anledning?! Sa varje gang nagon gar in i duschen sa hor man ett litet skrik over hur sinnesjukt kallt det ar! Jag hatar att duscha i kallvatten! Men imorgon kommer antligen rormokaren och fixar det sa det ska bli sa skont!!!
 
Puss och kram xxx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0