Happy Easter!

 
 
Sondag redan men fortfarande en dag ledigt imorgon helt underbart!
I fredags kvall hade vi nagra vanner over pa lite drinkar och skit snack, sedan drog dom sig vid 2 tiden och jag o mike satt uppe och pratade till 4, sen ringde klockan 7:30 for jag tankte gora nagot bra for samhallet och voluntar arbeta i 4 h genom att mala om ett galleri.
 
Sa jag moter upp kati runt 9, sa skulle vi vara i Darlinghurst kl 9:30 men diverse forseningar och vi kom dit 10.00 istallet och da var det fullt, sa vi hade gatt upp tidigt och akt dit helt i onodan!! (ska val tillaggas att om du hjalper till med voluntar arbete sa far du biljetter till The Script, och nagra andra band, sa Kati var helt forstord haha stackarn.)
 
Sa vi gick och tog en kaffe istallet for att piggna till, och gjorde om dagen till en shopping dag istallet, vilket inte var mig emot alls.
 
Kom hem med ett par skor, en klanning och lite annat smatt och gott.
 
Var iaf hur seg som helst pa kvallen sa jag bytte en bar-runda till, thai mat och film med min alskling.
 
Idag ska jag och Valentina ut till Manly och mota upp resten av ganget pa middag sa far vi se om vi avslutar kvallen i stan.
 
En extra grej bara, HAHAHAHA, Elle, fan va sjuk du ar!! SA javla kul att snacka med dig!! "Ar du senil eller karringjavel!" Vaaa sa du de?? "neej assa inte med exakt dom orden" hahahaha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0