Dungog!

Hey hey heeey!

Fredag, IGEN. Klagar inte!
 
Det har varit stralande sol varje dag, sa vi bestamde att mike skulle hamta mig fran skolan igar sa skulle vi aka ut till coogee och bada och ata middag, men sjalvklart var det den enda dagen som det regnade, segt!
Sa jag akte hem istallet sa gick vi ut och at middag med pete och alex istallet, planerade infor Byron som vi ska aka till i mitten pa april, sinnesjukt taggad! Byron Bay ar en av de fa stallena som jag alltid velat aka till men annu inte har sett.
 
Och nu sitter jag har, maste packa for att aka till Dungog (population 2000) haha, men det ska bli jatteroligt!!! Vi ikvall ska vi campa nere vid nagon sjo, sedan imorgon blir det "tjej pubkvall" med alla som Sara kanner darborta, och sa ska jag fa traffa Tim som jag hort sa mkt om :) ska bli jatteroligt.
Det skumma ar aven att jag och tim har gemensamma vanner fran Balsta, haha. Varlden ar liten alltsa! 
 
Puss och kram ha varldens basta helg! xxx
    
 
(utsikt fran varan park utanfor varat hus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0