Proactive!

Aj min stackars rygg, har suttit fastklistrad framfor datorn hela dagen idag!
Varan final essay pa 1500 ord ska vara klar pa onsdag, alternativt, skrivas i klassen pa onsdag, men eftersom jag ska firas tisdag kvall och sannerligen inte kommer vara sarskilt produktiv dagen efter sa valde jag att skriva klart den idag, Sa skont att den ar over!!
 
Sen har jag i princip gjort klart min Report B, ska visa den for Shalagh pa mandag sa har jag tid till att gora andringar. 
 
Imorgon ar det marketing plans - javeln som jag ska satta igang med, men det kanns skont att steg for steg bli av med alla masten.
 
Igar blev jag rodtott.
 
hoppas er helg ar roligare an min.
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0