Mental forberedelse.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har haft sa sinnesjukt mycket i skolan pa sistone.
Bara 1 vecka kvar sen LOOOOOOOOOOV!!!! Kan inte forklara hur underbart det ska bli!!
Sa denna veckan ska 3 rapporter, 7 texter och 2 test goras sen ar jag FRI! i 3 veckor iaf..
 
Alla har varit sonderstressade de sista veckorna, lararna hade kunnat dela upp uppgifterna lite battre tycker jag och inte ha ALLT till sista veckan. bla!!
 
Iaf min fodelsedag har passerat och jag blev vackt med presenter och frukost pa sangen av varldens basta alskling, sedan goa samtal fran hemma och pa kvallen firades jag med middag pa Sultan's Table. jattelyckad fodelsedag och jag hade jatteroligt! <3
 
Forra helgen kande vi for ett litet mini break sa vi akte ut till mikes foraldrars farm och lagade Svensk middag, plockgodis fran IKEA, kottbullar, brunsas och lingonsylt samt prinsess tarta och frukost med knackebrod och kaviar (inte alla har forstatt storheten med kaviar men jag gor sa gott jag kan haha)
Pa sondagen gick vi ut och jattemanga av mikes vanner var ute sa de va roligt att traffa dem oxa, sen rullade vi hem pa mandagen och bara tog det lugnt och tittade pa film.
 
I tordags firade vi sista it lektionen for terminen sa jag valentina, matteo och foster gick ut och drack lite vin, sen drog jag och vallie till hennes bar dar hon jobbar och fick grymma rabatt drinkar, nagra vanner kom dit sa motte vi senare upp mike och hans kollegor som var ute med deras chef och firade att dom jobbat hart i princip haha.
 
Fredag och lordag var tankt till plugg men hjarnan sa helt enkelt NEJ. Den vill bara inte!
Men nu haller jag pa att mentalt forbereda mig for en lang kvall med pluggande.... Stort Tack Sara for "intervjuvn" angaende ditt China jobb! Min larare var mycket nojd och jag till och med Citerade dig 2 ggr i uppsatsen, grymt! Tack for det!
 
Nu maste jag satta igang sedan om jag hinner, sa far de bli nagot avsnitt av Game of Thrones, jag har blivit besatt!
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är mitt hjärtegull!!! Stolt över dig!!!! Måste känns skönt med lov nu!!!!:') saknar dig otroligt ;-( jag önskar jag kunde fira din födelsedag med alla borta hos dig!!:') hahaha är du också besatt av Game of Thrones?!!!! Vi älskar den!!! Är dock bara på avsnitt 7 på sesong 2 !! Men spännande så jag dör :') nästa sesong efter nr 3 är ju i April 2014!!! Helt sjukt. Bra serie, man ser att dom kostat på sig mycket (en av dom dyraste serierna) så bra handling, böckerna ska vara exakt likadana! Älskar historia :-)



Love you! Ska fortsätta se nu faktiskt!!! Mr K hälsar jätte mycket!!' Älskar dig över allt annat, du är min bästa och älskade vän Sara <3

2013-06-18 @ 20:58:55
Postat av: Sara M.

Ah vad sot du ar alskling :) vad glad jag blev over din kommentar! Onskar oxa att du va har pa min fodelsedag :) men nasta ar kommer bli saaa grymt :):) Ah det ar sa sjukt bra! alskar game of thrones, mike laser alla bockerna oxa och han sager att dom ar jattebra :) Halsa kristoffer sa mkt! saknar er! Maste ringas snart! alskar dig <3

2013-06-20 @ 07:02:22
URL: http://sarassaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0