Kan inte lägga till bilder genom appen??

W
God morgon! 
 
Klockan är 6am men jag somnade ganska tidigt igår så vaknade jättetidigt. 
 
I går mötte vi upp våran vän Matt som slutade jobba kl 4, har inte sett honom sen typ juni 2011 så det var jätteroligt att ses igen. 
Vi åkte hem till honom och handlade lite mat och sedan satt ute på balkongen hela kvällen och snackade skit. 
 
Idag ska det bli 40 grader, så vi ska möta upp några vänner vid 11 och åka till manly och ligga på stranden hela dagen idag, jobba lite på brännan :)
 
Vad roligt det är när ni kommenterar osv. 
 
xxx 

Kommentarer
Postat av: Angelica and mr K

Hej min finaste älskade vän!
Du är helt galen som går upp så tidigt, men jag förstår då du är full med energi samt att du verkligen längtat till ditt favvo bästa land :)

Jag ser alla bilder och läser alla inlägg HÖGT för oss här hemma och jag blir helt tårögd!!!! VI VILL OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :') Det låter helt underbart och jag hoppas du är fotogalen sen babe;) vi älskar att du skriver och laddar upp bilder! BARA BRA DET :)

Vad mysigt allt låter, nu blir ni hos han tills allt er ok eller tar ni det bara som det kommer? Nu är klockan 21.30 här och jag har duschat och ska "snart sova" hehe

Jag älskar dig jätte mycket, VI älskar dig!
PUSSSSSSSSSSSSSSS OCH KRAM

2013-01-17 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0