I'm out (soon)

Först och främst är det så skönt att ha en telefon igen. 
Den förra har varit med om ett och annat 
så när den till sist ramlade ur väskan var det kört. 
 
Tog en sväng till Apple store och killen som jobbade där frågade vad som hänt och om jag tappat den. Jag visade baksidan som varit spräckt ett bra tag och han tog mobilen för att 
ta en närmre titt. 
När han kom tillbaka så sa han att han inte kunde se om jag tappat den eller inte haha. 
 
Så istället för att byta ut den för $260 så skrev han det som att bara baksidan var trasig gav mig en helt ny för $39!! Helt galet!!
 
annars har dagarna rullat på, Emelie som vi bor med jobbar på channel 10 så hon bjöd in oss till en tv inspelning igår vilket var jättekul. 
 
Hon fick även svar från en annan lägenhet hon kollat på så hon flyttar nästa vecka. 
Vi tog en drink för att fira och pratade med en kille vi halv känner som jobbar i baren, och gissa vad?!
Jag flytta in i hans hus!!! var och kollade på den idag och vi tog en kaffe och snackade massa skit. Han är hur trevlig som helst. 
 
 
Så de kommer vara jag (Sara i 2 mån) och 4 australienska killar. 
Gissa om jag känner mig glad!!! 
 
puss puss 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

sånt jävla flyt! vad kul :) vore jätteroligt att se lite bilder på hur du har bott och sen nya lägenheten. var ligger den?? <3<3 saknar dig!

2013-02-01 @ 07:25:22
Postat av: amanda

skönt med telefonen också! fan vad det inte skulle hända här

2013-02-01 @ 07:27:03
Postat av: Sara

Haha aa jag kan skicka lite bilder på förra till dig.
Sen ska jag fota den nya så fort jag målat om mitt
Rum och gjort mysigt :)
Den jag bor i nu är i Surry Hills, precis vid centralen typ, och den
Jag ska flytta till ligger i chippendale, nära broadway, men även
Där mitt i stan så 10 mins gång till centralen typ :) saknar dig babe! Puss

2013-02-01 @ 07:29:40
URL: http://sarassaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0