happy Australia day!!!

forst och framst, det suger att min telefon har dott!!
gar inte ens att stanga av den nar vi flyger osv. den har betett sig konstigt med andra ord.
Sjalvklart bestammer den sig for att do helt igar, da jag haft den samsta dagen pa lange men det hor inte hit.

iaf imorgon bitti gar flyget hem till Sydney och det ska bli sa skont att komma hem igen.
Alskar dan och Amy sa de handlar inte om det bara skont att komma hem igen.
 
Vi trodde dock att vi skulle lamna brissie med en fet solbranna, dock har det regnat non-stop varje dag sen i tisdags sa inte mkt att hurra for.
 
blah blah juste glad oz day!!
 
vi firade med bara aussies med en bbq med massa mat, bad och dricka. super trevligt verkligen..
 
PUSS OCH KRAM!!!!!! p.s jag laser kommentarerna, vilket jag alskar!!! bara att nu har jag ingen telefon att svara pa sa maste ha dator osv. min iphone display visar ett enda ljus-streck som skiftar blatt och vitt det badar inte gott...
 
xxx love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0