Dan före dan..

Hej igen! Ikväll var det moi som fick bestämma middag och efterrätt.
Jag valde en klassiker som jag alltid
Saknar när jag är i Oz, falukorv och stuvade mackisar såklart.
Pappa undrade om vi ändå kunde köpa någon efterrätt till och gick fundersam och mumlade "vad passar till falukorv".

Jag bestämde iaf blåbärs paj och glass! Sen skumpa såklart!

Så otroligt mysig kväll med min kära familj. Telefonen hemma har gått varm från alla nära och kära.
En än gång är jag så tacksam över alla mina raringar. Love you.

Min blogg ser tråkigare ut än allt annat, minns inte hur man ändrar header osv. Skönt att ha en bästa vän som jobbar som support chef på ett it företag som kan hjälpa mig ;)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0