Brissvegas!

Jag blir galen på blogg appen, kan inte lägga upp bilder :( får göra fler försök senare.

Söndagen blev lugn även den, åkte till Oatley med Matt och Oscar för att se deras vän köra ett av sina första gig. Riktigt duktig va han :)

Igår kom Sara tillbaka så vi sprang runt och letade boende hela dagen, vissa var helt fruktansvärda och jag hade i princip gett upp hoppet.

Senare på kvällen när vi satt och åt middag så dök det upp en ny annons på en lägenhet i det området där jag helst ville bo, Surry Hills, och vi gick dit och kollade.

I ett jättegulligt townhouse fanns ett rum ledigt så jag tog det. Ska bo med en kanadensare och en svensk-autraliensisk tjej, hur trevliga som helst.
Så det känns riktigt bra :)

Sen får man se klart om jag ska hitta något eget senare men det känns jättebra just nu och det är huvudsaken.

Ikväll styr vi resan mot Brisbane för att fira australia day med världens bästa Dan :) ska bli så kul!!!

xxx


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad glad jag blir att allt går bra for dig!! WOW :D

Ser fram emot bilderna, har du provat att radera appen och slå av telefonen, slå på telefonen igen och ladda ned den på nytt igen?? :) Prova det!!

Jag alskar dig och hoppas vi ses snart, saknar dig otroligt babe

2013-01-22 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0