15/01/2013

Försov mig imorse och fick springa upp för att svara när syster ringde på hemtelen, och det var ju bra för alarmet på Mobilen hade inte ringt pga att batterier var dött.

Nu är jag helt sjukt exalterad, springer runt som en yr höna här hemma!
Vet inte riktigt vad jag ska göra?
Har packat ur lite men har så svårt att bestämma vad som ska med och vad som ska vara kvar.

Nu sitter Sara på bussen på väg hit så ska möta henne på vägen om en timme drygt.

Sen vid 3 tiden kommer mamma och pappa hem och kör oss till Arlanda.

Mina fina vänner har lagt upp massa bilder och skrivit fina saker så jag blir helt rörd.
Ännu en gång, vad jag kommer sakna er alla.

xxx


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till nu älsklingen!!!!! Kul att du börjar blogga igen :) saknar dig redan!!! Love you!

2013-01-15 @ 15:27:26
Postat av: Amanda

Lycka till nu älsklingen!!!!! Kul att du börjar blogga igen :) saknar dig redan!!! Love you!

2013-01-15 @ 15:27:30
Postat av: Amanda

Lycka till nu älsklingen!!!!! Kul att du börjar blogga igen :) saknar dig redan!!! Love you!

2013-01-15 @ 15:27:33
Postat av: Amanda

Lycka till nu älsklingen!!!!! Kul att du börjar blogga igen :) saknar dig redan!!! Love you!

2013-01-15 @ 15:27:33
Postat av: Amanda

Haha ojdå spaaam

2013-01-15 @ 15:30:09
Postat av: Angelica

Jag tänker på dig så otroligt mycket och hoppas du kan blogga i Kina när ni kommer dit´och berätta hur flygresan var, ladda upp bilder och berätta massa!! JAG ÄR SÅÅÅ NYFIKEN:')

JAG TÄNKER PÅ DIG/ER JÄTTE MKT! hoppas ni mår bra och att allt är bra? Hur är tiden? Många timmar före/efter?? Gick flygningen bra? Vet inte hur mkt klockan är när ni landar i Kina men hoppas du mår bra (men det tror jag att du gör) ni åker ju faktiskt när det är som BÄST att åka (snöoväder och allt) jag älskar dig föralltid min finaste vän, du är verkligen min bästa! Love you babe, sara for ever <3 MIN PUDDINGENOOOO haha

2013-01-15 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0