14/1/2013

Då blev det dags för en ny blogg igen, minns Varken lösen eller inlogg för dem gamla.
Anledningen till att jag börjar blogga igen är främst för att familj och vänner ska få höra hur jag har det och vad jag hittar på.
Har packat det mesta men väskan väger 27 kg. Måste kanske börja packa ur den lite. Vet inte vad det kostar med övervikt och jag kunde inte lägga till en väska vid bokningen, jaja det löser sig alltid.

Tiden har gått så fort, imorgon går flyget runt 18;00. Hade önskat att jag inte blev sjuk så mycket i slutet, då hade jag haft mer tid till att styra middagar med släkt och vänner. Men så är det ibland.

I lördags var iaf (nästan) hela tjejligan här på middag. Så mycket skratt och massa historier. Älskar verkligen er, ni är så fina!!

Jag hoppas att några av min familj och vänner kommer och hälsar på i år. Det är verkligen inget jag förväntar mig då jag självmant flyttar tillbaka till andra sidan jorden. Det går ju tyvärr inte att hälsa på över en weekend direkt.

Annars är jag bara super lycklig att ha så fina vänner och familj, ni beyder allt!

Men jag är extremt taggad för varmare breddgrader, uni och flytt!

xxx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0