Tisdag.

Inlägget om coogee var skrivet i fredags men strunt samma.

Vi är iaf klara! Allt målande och inflyttande av alla saker, det är klart!! Så skönt!

I lördags hämtade en vän till Emelie oss och hjälpte oss flytta alla saker till nya huset och följde med oss till Ikea. Sen blev det världens drama men vi fick med oss det vi ville hem iaf.

Så lördagen bestod av att packa upp och packa in, bygga Ikea möbler och städa.

Jag kommer lägga upp bilder sen jag lovar, det är sån stor skillnad på hur det såg ut före och hur det ser ut nu :)

Sara har varit sjukt duktig som hjälpt mig när jag varit i skolan, plus att hennes projekt nu är storstädning av hela köket, killarna är i extas haha.

Är på väg till skolan nu som jag mer och mer börjar Komma in i. Har en jättehärlig klass och bra lärare med intressanta ämnen så det känns super!

Puss puss.


Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad fint!!! vilken skillnad :) det där är annat än murray st ;)

2013-02-12 @ 09:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0