Our new home.

Goddag!
Nar jag kom fram till Uni fick jag veta att varan larare akt till sjukhuset sa det var bara att vanda hem igen.
Pa vag hem sa gick jag forbi kopcentret som ligger ca 5 min ifran oss, och kopte en mobel till rummet, och den var ratt tung vill jag lova.
Hade grym tur dock som sprang in i en kille vid namn Ben, som ar fran England och som tydligen jobbar i baren brevid varat hus, sa han barde snallt hem byraNET(...;) ) at mig! 
 
NU ska jag forsoka lagga upp lite bilder pa varat om-malade rum. PS det ar saklart inte helt fardig moblerat men en sak i taget!
 
 
alla bilder hamnade i konstig ordning men ni fattar nog vilka bilder som ar fore/efter
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha läskigt att gå upp/ner där när man är full ;) va försiktig :)

2013-02-14 @ 14:25:43
URL: http://jennn.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0