Marketing

God morgon!
Sitter på tåget nu som är sinnessjukt försenat, så kommer inte komma fram i tid idag, som tur är såg jag Joel och får sällskap till skolan.

Igår var det plugg när jag kom hem så kom Pete förbi så jag snackade lite skit med honom. Han är en av arrangörerna till festivalen vi ska på så jag måste verkligen hitta någon ut-klädnad snart :) det är ju trots allt bara 2 veckor kvar.

Pratade med mamma och pappa igår och dom hade haft det hur bra som helst i Spanien :) roligt! Haha va roliga ni är när ni helt plötsligt brister ut i sång, man undrar ju varför man är som man är haha :)


Sen så läääängtar jag tills Sara kommer tillbaka, vi alla går runt och väntar, inte samma hus utan henne liksom, plus att vi har så mycket och snacka om då hon inte har någon mottagning alls där hon är.

Trevlig tisdag, nu väntar marketing class, när jag nu kommer fram....

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0