Fredag!!!

Hej hej!

I tisdags fick vi besök av Saras tvillingbror Calle och hans vän Adam så roligt att dom är här :)

Så i onsdags så tog vi en tripp till svenska kyrkan för att äta hemmagjorda semlor och sedan var det en re-opening av en bar vid namn Oxford art factory. Mike kände promotern där så det bjöds på popcorn och drinkar och bra musik riktigt rolig kväll.

Annars har jag pluggat, killarna fixade baksidan så vi hade pizza kväll där igår. Sara har åkt till några vänner i Newcastle så jag ska se om jag oxå ska åka dit, beror på vädret.

Trevlig helg alla fina.


Kommentarer
Postat av: Elllllieeeeeeeeeeee

NU ska jag seriöst bli bättre på och läsa din blogg! har vart alldeles för dålig, sorry gumman! Du verkar ha det så bra, unnar dig verkligen detta.. och är så klart lite avundsjuk också! ;) Saknar dig sis!!! Hälsa Sara en massa .. Love u! Vi får försöka höras i helgen!

2013-02-22 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0