First day of uni

Stress stress stress!

Var uppe i god tid imorse, åkte till st Leonards men sen blev det kaos!
Hoppade in i en taxi för jag kunde inte förstå kartan som jag fått.
Väl inne i taxin hade inte taxichauffören någon aning om vart jag skulle utan körde helt fel!
Fanns tydligen 2 exakt lika adresser, en i st Leonards vilket jag skulle till och en i north Sydney.
Hoppar ur taxin och säger till Sara att försöka hitta en ny.
Då blir taxigubben helt galen och skriker att det är rätt vilket det absolut inte var!!! Panik!!
Hoppar in i en annan taxi som kör rätt och kommer äntligen fram till skolan, 5 min sent på första dagen. Bra där.
Gjorde inte så mycket då vi inte börjat än, tack och lov!

Så var det att fylla i papper, träffa våran Headteacher, schema, kursöversikt och rundvandring.
Sen böjds det på pizza och dagen var slut.

Är sjukt nöjd med mitt schema, går måndag - torsdag mellan 9:30-15:00 helt perfekt!

Nu är Sara på väg till Newcastle för att träffa vänner över helgen och jag ska vänta på att Emelie slutar så jag kan följa med henne och cykel-shoppa :)

Ska även berätta för Aaron ikväll att vi ska flytta, Emelie berätta igår och han blev inte direkt glad. Usch vad jobbigt sånt är! Men det får gå som det går.

Trevlig fredag!
xxx


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ar sååå STOLT over dig! WOW!!! Vilket bra schema ;) YOU GO GIRL! LOVE YOU FOREVER!

2013-02-01 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0