6 februari

Först och främst fyller min fina vän Sara hela 25 år idag! Känns som igår vi sprang runt på Camillas gård och busade :) jag hoppas iaf att du får en grym födelsedag :)

3e dagen i skolan är över. Idag hade vi en jättebra lärare som heter Michael.
Jag tror jag har fått ett hum om hur schemat ser ut den första terminen.

Måndag : writing
Tisdag: marketing
Onsdag: communication
Torsdag: it / + något annat

För att hård dra det hela så är det ungefär så där det ser ut. Självklart är det ju väldigt breda ämnen så vi läser vissa units/credits med underämnen, om det makes sense?!

Fick sluta halv 3 idag men väntade kvar på mötet som jag skrev om tidigare men han var inte där! Så onödigt att vänta kvar i 40 min när jag kunde varit hemma för längesen.

Nu måste jag hem snabbt för att röja undan då Aaron ska visa mitt rum för andra förhoppningsvis intresserade till att ta över det. Sen ska jag direkt över till nya lägenheten och måla igen.

Sara är en pärla och har hjälpt mig hela dagen med målandet medan jag varit i skolan.

Längtar till en lång varm solig helg med massa beach häng!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0