You have mail.

Tjenixen!
Jag har fatt en postavis om att nagon har skickat brev till mig? Kanner mig hur forvirrad som helst for:
1. Jag far ALDRIG post har nere
2. Vem vet var jag bor?
Ska bli spannande att se vad det ar, sjalvklart har min forhoppningsfulla fantasi runnit ivag som den gor allt for ofta om att jag kommer hamta ut Varsta presenten, och sannolikheten pa det ar val lika med 0?!
Iaf ska hamta paketet imorgon sa far se vad det ar :) sen har jag den samsta tension span som finns, jag ar ju sa otalig!! Om det inte hade varit en bit att ga sa hade jag sprungit dit direkt.
 
Idag fick vi tillbaka varat forsta test som vi skrivit for nagra veckor sedan om communication, den ar varderad till 15 marks och gissa vad, 14.5 !!!! WHOOP WOOP!!! jag fick en halv marks avdrag pa en true or false fraga dar jag visste att jag svarat fel, trodde de va en trick fraga haha. MEN eftersom Michael ar sa grym sa i mina final marks pa det amnet sa "rundar han alltid upp" vilket gor att jag fick full pott pa forsta testet! Se, jag pluggar faktiskt oxa ;) inte bara fest har inte haha.
 
Nu har jag skrivit klart min analys pa 4 stycken texter, har bara 2 kvar sa jag kanner mig ganska on track just nu vilket ar skont for det ar latt att man stressar nar det ar sa manga stora projekt.
Nasta vecka ska vi aven skriva en stor essay som kommer att ta 5h(!!!) att skriva, ibland onskar jag att jag gick nagot annat an frisor pa gymnasiet sa att man hade haft lite battre grunder pa hur man skriver essays, reports och allt sant dar men jag kampar pa!
 
Nu unnar jag mig ett glas vin och jag har varit och kopt 3 st bocker av Game of thrones till Mike, han kommer bli sa glad nar han kommer hem fran jobbet inatt, da han precis last ut den forsta. Jag kande att jag var skyldig honom det eftersom han sprang upp jatte tidigt imorse for att gora frukost till mig innan skolan ( sen var de 3 bocker betala for 2 men det behover ju inte han veta) haha. Vilken grym flickvan jag ar. 
 
PUSS OCH KRAM, snart helg igen xxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0