To do list.

Under det har lovet ska jag "ta tag i mitt liv" som det sa bra heter, idag ska jag:
 
-Hitta ett gym och signa upp!
-Skriva om och gora klart analyserna pa dom dar jakla texterna(!!)
-Ta en promenad till Newtown 
-Laga mat
 
Det har ska bli ett lov i halsans tecken :) maste verkligen borja rora pa mig igen har blivit alldeles for lat den sista tiden. 
 
Igar for att fira att jag har semester sa gick vi och at middag pa The Rose dar vi spenderar en del tid som ni kanske markt, den ligger ju bara ett stenkast fran varat hus, det tar seriost 1 minut att ga dit haha.
 
Sa till var stora forvaning sa var det en trollkarl dar igar, haha sa random?
Mike var helt hyper, han hoppades hela tiden att han skulle komma och trolla for oss, vilket han gjorde.
 
Ett utav tricken var helt sinnes! Jag ska forsoka forklara. Iaf sa fick vi dra varsitt kort fran en kortlek, jag drog hjarter 4 och jag tror mike drog typ spader 7 eller nagot liknande.
Sa tillbaka in i kortleken, sen borjade han trolla runt med spader ess och hjarter ess sa att dem 2 korten alltid var i toppen av kortleken.
Sedan blev vi tillsagda att att halla ett finger pa vardera Ess, sa jag hade hjarter ess "upp och ner" sa jag bara kunde se baksidan sa hade jag mitt finger pa det sa att det kortet var "fast mellan bordet och mitt finger" mike gjorde likadant fast med spader ess.
Sa knappte trollkarlen med fingrarna och sa att dem bytt plats, att jag hade spader och han hjarter, (men vi fick aldrig se korten sa vi forstod ju att han bara drev) sa knappte han med fingrarna igen och sa att han bytt tillbaka korten, haha vi ba, jaa okej, dom lag ju alltid sa! 
Sen nar vi tar bort vara fingrar och kollar pa korten sa var det inte Ess dar under utan dem forsta korten som vi valt ut!
 
Alltsa under mitt finger lag hjarter 4
och under mikes lag spader 7!
 
Helt sjukt, jag forstar verkligen inte hur han gjorde??? Jag sag ju att han la ner essen? och mitt finger var ju pa kortet hela tiden! haha sa grym!
 
Han berattade att han ska soka in till Australias got talent pa sondag och jag hoppas verkligen han gar vidare for han var verkligen grym!!
 
Nu ska jag forsoka gora den har dagen produktiv!
Puss puss trevlig helg xx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0