Stolt tjej!

Har nu avverkat 4 timmars rapport skriving, jag har en del kvar men jag har kommit en bra bit i alla fall!
Kanns hur bra som helst att antligen ha kommit igang, nu kommer det bli mycket lattare att ga tillbaka och lagga till amnen samt att skriva klart den.
 
Motivationen till pluggande har verkligen inte varit pa topp pa senaste, men efter att ha suttit ner och kommit en bra bit sa kanns det sa mycket battre, sa mycket stress som forsvinner nar man val kommer igang.
 
Min rapport ar ju aven om Public Relations industrin, och genom att skriva den sa kanns det bara mer och mer ratt, det ar verkligen en branch jag ska jobba i.
 
Det motiverar mig aven till att plugga vidare 2 ar till sa jag har min Bachelor, maste medge att det har varit lockande ibland att bara gora det har aret med en diploma, men ne nu javlar, har jag val borjat sa ska jag banne mig gora klart det! 
 
xxx
 
uppdatering - hade en timmes paus for My kithen rules men sen satte jag igang igen, och gissa vad! Min rapport ar sa gott som klar!! Med pie-charts, tabeller, framsida och hela skiten! Detta har "bara" tagit mig ca 7h haha, men nu ar det inte mycket som saknas! I'm on a rooooll mothaaf***aaaas! . okej jag ar sjukt trott nu. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0