Post yoga.

Jag har seriost glomt bort hur jobbigt det faktiskt ar?!
Nar jag tranade pa mitt alskade gym St kilda Health Club (det var verkligen en halso klubb man madde bra i sjalen av att vara dar) sa brukade jag kora minst en halvtimme cardio innan och sen 1,5h yoga pass utan problem.
Nu ar jag helt slut, och jag vi korde bara 1 timme(!!)
Det sager ju bara egentligen hur otranad jag ar for tillfallet, men det ska jag andra pa,
det har motiverar mig bara till att trana mer och komma tillbaka till den formen jag hade innan.
 
Nu mumsar jag vanilj yogurt med hallon! (finns ju inget kvarg i det har landet haha, men yogurten ar fettfri sa jag antar val att det ar ungefar samma skit).
 
 
 
 
(st kilda health club, yogan holls ibland pa taket.)
 
 
(malet ar att bli lika fit som da.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0