It's not homework if you love it!

Har haft en jattebra helg!
I fredags satt vi hemma hos Valentina pa hennes balkong drack vin och snackade skit. Sen gick vi till mikes bar och tog nagon ol sedan blev det hemgang.
 
I lordags hamtade Pete upp mig och Mike for att aka hem till deras foraldrar pa middag ute i Theresa Park.
Sa vi kom dit runt 5 tiden, at ostbricka och snackade lite sedan en rundvandring pa deras gigantiska gard. Jag tjatade till mig att mata hastarna och sedan tog vi hunden pa en promenad och gick vi langs deras å, det ar verkligen jattefint dar ute och maste ha varit harligt att vaxa upp dar.
 
Sedan bjods det pa spenatpaj, sallad och vin, hur gott som helst och jattetrevligt. Deras foraldrar ar verkligen hur goa som helst, alskar hela familjen.
 
Runt 10 snaret pa sondagen efter en stor frukost sa akte vi tillbaka till stan och kopte mat till en BBQ som holls ute i Hunters Hill, sa fint med utsikt over harbour bridge och stadskarnan och perfekt vader!
Det var alla syskonen till Mike med respektive plus deras vanner som precis har fatt en liten dotter som var hur sot som helst!
 
Sa en helt perfekt helg kanns som den var hur lang som helst :)
 
Idag var det tillbaka till verkligheten och nu slar det mig verkligen hur mycket jag har att gora i skolan! Vi har 2 veckors study break som startar pa torsdag sa jag har tid pa mig att fardigstalla allt men det ar mycket!! Det galler verkligen att hitta motivationen till att satta sig ner och gora allting! Stress stress stress, men det ordnar sig alltid. 
 
Ska lagga upp bilder sedan fran helgen sa fort min mobil slutar hanga sig, jag kan inte komma at wifi pa den for tillfallet och det ar sa sjukt irriterande!!!!!
 
Nu ska jag forsoka bli pa battre humor haha, puss och kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha älskar titeln!

2013-04-09 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0