Good morning friday!

                                                     
 
 
Sa harligt med helg igen, vaknade vid halv 11 idag sa det fick bli lite sovmorgon, sedan gick jag och unnade mig en laxsmorgas med en cappuciono pa Toby's Estate, dem har verkligen det basta kaffet sa vi brukar oftast bestalla frukost darifran, ett stort plus ar att det ligger bara ett stenkast fran varat hus :)
 
Nu haller jag pa att stada upp lite och tvatta och allt sant dar trakigt men skont nar man vet att man ar ledig och har hela dagen pa sig :)
 
Ikvall ska jag mota upp Valentina och Kati pa lite drinkar i Surry Hills, men det blir en lugn kvall ikvall.
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0