Byron Bay + Nimbin

 
forsta dagen i byron
 
 
 soluppgang byron
 
 
jag kor till nimbin
 
 
 
 nimbin
 
 
jag och kati i nimbin
 
 
jag och alskling pa back beach byron
 
 
nimbin haha
 
 
happy camper
 
byron back beach
 
sa jag skrev ett jattelangt inlagg om byron innan men javla skit bloggs skit!
iaf hur underbat semester som helst,
kommer till byron runt 5 pa morgonen, ser soluppgangen och delfiner som hoppar i havet, ovarderligt!
Sen blir det kolla affarer och checka in pa Arts factory dar vi bodde.
Nasta dag var det en resa till nimbin jag sallan kommer glomma, jag korde dom smalaste skogsvagarna ni kan tanka er och vilken utsikt sedan! helt fantastiskt! vi kommer dit, en brud svimmar i slowmotion nar hon ska ga ner for en liten ramp och vaknar upp med huvudet under ett bord, slar huvudet i bordet och skriker pa hjalp alltsa det sag saaa roligt ut hahahahha!! men det var bara vatskebrist sa ett glas vatten senare och hon va good to go.
 
Sedan var de middag hos mikes vanner Recee och Kara som betalar halften av vad vi betalar for varat hus och dom bor 200 m fran havet! gaaah vill verkligen flytta dit! forsoker tjata lite pa mike men jag har anda mer an 2 ar kvar pa uni sa de kommer ju inte handa i forsta taget,
 
3dje dagen sa snorklade vi med skoldpaddor och hajar!!! helt SJUUUUKT COOOOLT!!!! jag dog skoldpaddorna, sa stora, jag hade kunnat strackt ut handen och kant pa skalet, galet!! men jag star fast vid att snorklingen i egypten ar battre!
 
sista dagen blev det snabbis beach hang lite shopping sen hem... jag vill tillbakaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0