Ah mina sma alsklingar!

 
 
Som jag har pratat och funderat over detta paket.
Sa nar jag kommer hem fran posten och oppnar det sa ser jag att Amanda, Joanna och Elle har skickat ner paskgodis! Alltsa jag blir sa rord att jag borjar grata!
Tank vad lyckligt lottad jag ar med att ha sa underbara vanner!
Jag vet helt arligt inte hur jag kan ha san tur?
 
Har saknat er alla sa mkt pa den senaste tiden, det har varit riktigt jobbigt ibland, och sa kommer den har overraskingen! Tjejer ni gjorde verkligen min dag, tack sa jatte jatte jatte mycket!!
 
Nu onskar jag fan att vi var namre sa jag kunnat ge er en fet javla kram!! Vi far organisera nagon resa sen sa vi alla kan motas halvvags eller nagot.
 
Alskar er!!! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så söt! vad kul att du blev glad :))) <3<3<3<3

2013-04-05 @ 12:27:50
Postat av: Elle

Va bra att du blev glad søtnos! Tycker också vi borde organisera en resa! HELT SERIØST!! Miss u <3

2013-04-07 @ 14:27:37
Postat av: Angelica

Naaaaw!!! Vill sååå gärna hälsa på dig älskling!! Pussssss, miss you soooo!!!

2013-04-09 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0