9 h skype och byron bay!

 
Tjenixen!
Fredag, IGEN, tiden gar fort nar man ar ledig!
Sa vad har jag haft for mig... mike har jobbat kvalls skift hela veckan sa i prinicp varje dag har vi tagit en promenad in till Newtown for lunch, jag alskar verkligen newtown!
 
Sa i onsdags sa tog vi en lunch med hans pappa och farmor, sedan efter det gick vi till the rose, sen pa en opening av en ny restaurang/bar i Newtown som heter Marys, vi gick med med mikes jobb kollegor som alla kanner agaren av den nya baren, och den var grym! Sa nice stalle att fora pa.
Vi var val ett gang pa ca 12 pers som at middag sedan hoppade vi alla in i bilarna och gled ivag till Bondi Hotel dar Hermitude hade ett gig, men fy fan, jag diggar verkligen INTE Bondi! 
Helt smockat med folk och det jobbade 1 person i baren sa det tog ca 45 min att bestalla en drink!
Bondi ar bara fullt av backpackers, scandinavier och irlandare ( inte for att jag har nagot emot nagon av dem) men alltsa folket! usch! Det ar en andledning till varfor jag bara varit i bondi 2 ggr under 3 ar, det ar for turistigt det ar verkligen inte nice!!

Igar bokade vi boende och bestallde en hyrbil och imorgon bar det av till Byron Bay jag ar saaa exalterad de kommer bli grymt!!!
Sen igar kl 4 min tid sa skypeade jag och Sara och vi korde en 9h sesh! HAHA! Hennes rumskompisar gick och kom tillbaka hem fran jobbet under tiden vi skypeade, 9 timmar, haha hur kan vi ens fordriva tiden sa lange? Sjukt kul iaf, jag at middag hon at frukost de kandes som att vi bara hangde liksom! Saknar dig din lilla possum!!
 
Idag kom Alex och Pete och vackte oss med en kaffe sen gick vi till Rose dar deras syster och mamma kom forbi en snabbis!
Sen traffade jag upp Calle och Adam pa lite skit snack sa nice :) har saknat dom grabbarna, och nu ar jag hemma och vantar pa att mota upp pete igen. Busy busy.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hjärtat det var fan assweet!! haha har snackat som fan om dig nu bara därför, du scora många bonuspoäng hos hirvi btw med sången ;) hahaha

2013-04-22 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0